کتاب سخنگو: نیروی حال : راهنمای بیداری معنوی / اکهارت تول / اورجینال

ساخت وبلاگ
کتاب سخنگو: نیروی حال : راهنمای بیداری معنوی / اکهارت تول / اورجینال

کتاب سخنگو: نیروی حال : راهنمای بیداری معنوی / اکهارت تول / اورجینال

دسته کتاب الکترونیک زیردسته دینی و مذهبی

کتاب نیروی حال / اورجینال / صوتی
دفتر صوتی نیروی حال / اورجینال
کتاب سخنگو: نیروی حال : راهنمای بیداری معنوی / اکهارت تول / اورجینال
تمرین نیروی حال / اورجینال / صوتی
رهنمونی برای روشن‌بینی معنوی / نیروی حال / اورجینال / صوتی


نیروی حال (رهنمونی برای روشن‌بینی معنوی)
تعجبی ندارد که کتاب نیروی حال، در حال حاضر بیش از دو میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده است و به بیش از ۳۰ زبان خارجی ترجمه شده است.
کتاب نیروی حال از شگفتی و قدرت لحظه حال برای زندگی‌ای سرشار سخن می‌گوید که چگونه لحظه اکنون، تنها حقیقت موجود و جاودانه است و هرچه هست، فقط در بستر گستره آن جاری است.
اکهارت تُله در این کتاب، شیوه‌های متنوع و گوناگونی را برای زیستن در همین دم ارائه می‌دهد تا آدم‌هایی با ویژگی‌های مختلف بتوانند از دروازه‌های مناسب وضعیت خود به درون لحظه حال گام بگذارند و هدایای بی‌مانند آن را دریافت کنند.



حتما در خیابان به ادم های ((دیوانه)) برخورده ای که مدام با خودشان حرف می زنند .
خوب ، وضعیت ان ها با وضعیت تو و بسیاری از آدم های ((عادی)) دیگر چندان تفاوتی ندارد .
تنها تفاوت تو با انها این است که انها بلند حرف می زنند و تو یواش و اهسته .
این سر وصداها در سر تو تفسیر می کنند، نظریه می دهند قضاوت می کنند ، شکایت می کنند و ...
تو به گذشته احتیاج نداری ، فقط هنگامی به گذشته رجوع کن که در ارتباط با لحظه حال باشد .
نیروی حال و کمال هستی را احساس کن . حضور خود را احساس کن .
هوایی را که به درون بدن تو وارد و خارج می شود ، احساس کن .
لحظه حال تنها واقعیتی است که باید با ان مواجه شوی .


ساختار کتاب: کتاب «نیروی حال: رهنمودی برای روشن‌بینی معنوی» با عنوان اصلیThe Power of Now: A Guide to Spritual Enlightenment معرفی، ده بخش و هشتاد عنوان فرعی را در بر می‌گیرد.
شیوۀ نگارش کتاب: اکهارت تُله در این نوشته از رفتن تا مرز مرگی خود‌خواسته در برابر دیدگان خواننده پرده برمی‌دارد. نگارنده شرح می‌دهد که چگونه در آستانۀ دست شستن از زندگی به ادراکی دست یافته که بینش او را یکباره دگرگون ساخته است. این کتاب را در واقع می‌توان زندگی‌نامۀ شخصی نویسنده دانست که از طریق آن تجارب خود را در دست‌یابی به مواهب لحظۀ حال بیان می‌کند. آموزه‌های تُله در قالب پرسش و پاسخ‌هایی رایج، مهم و گویا به سادگی و روانی به خوانندۀ متن انتقال می‌یابد. سؤال‌هایی که تشنگان عشق در سراسر جهان در نشست‌های بسیار با او در میان گذاشته و در پی یافتن پاسخی درخور برای آنها بوده‌اند. این آموخته‌ها از جنس ناب زندگی‌ست و در چارچوب متداول آیین‌ها و سنت‌ها گیر نمی‌افتد و درجا نمی‌زند و در عین حال از همۀ سرچشمه‌های معنوی آنها سیراب می‌شود و پربارتر می‌گردد. این کتاب، همانند همۀ نوشته‌های دیگر اکهارت تُله بر یک روش یا راه رسیدن به حقیقت تکیه یا تأکید نمی‌کند، بلکه از روشنایی راهگشای تمامی مسیرها بهره می‌گیرد.



شمایی از کتاب: «نیروی حال» از شگفتی و قدرت لحظۀ حال برای زیستنی سرشار سخن می‌گوید که چگونه لحظۀ اکنون، یگانه حقیقت موجود و جاودانه است و هر آنچه هست، فقط در بستر گسترۀ آن جاری‌ست. این که گذشته و آینده توهمی بیش نیستند و تنها فراافکنی‌هایی برای گریز از لحظۀ حال به شمار می‌آیند. تُله در این کتاب، شیوه‌های متنوع و گوناگونی را برای زیستن در همین دم ارائه می‌دهد تا آدم‌هایی با ویژگی‌های مختلف بتوانند از دروازه‌های مناسب وضعیت خود به درون لحظۀ حال گام بگذارند و هدایای بی‌مانند آن را دریافت دارند.
مارک آلن، ناشر کتاب، «نیروی حال» را شاهکاری می‌خواند که قدرت دگرگونی زندگی‌ها وبیدار کردن ما را دارد! لاما سوریا داس، نویسندۀ کتاب موفق و مطرح «بیداری بودای درون» خواندن آن را به عنوان کتابی بی‌اندازه الهام‌بخش به همۀ جویندگان امروز توصیه می‌کند. همچنین دیپاک چوپرا آن را یکی از بهترین کتاب‌هایی می‌داند که طی سال‌های اخیر نگاشته شده است. با این توضیحات، جای شگفتی نیست که «نیروی حال» در اوج فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز جای بگیرد و بیش از دومیلیون نسخه از آن در سراسر جهان به زبان‌های مختلف ترجمه شود و دست به دست بگردد.
کاربرد کتاب: خواندن این کتاب به کسانی که به هر دلیلی از زندگی دست شسته و روگردان شده‌اند و در گرداب زندگی دست و پا می‌زنند، توصیه می‌شود. همچنین آنها که مشکلات خود را به شرایط فرافکنی می‌کنند، به خوبی می‌توانند از رهنمود‌های این کتاب بهره‌مند شوند. این مطالب می‌تواند به آن گروه نیز یاری برساند که با وجود شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های مختلف خودشناسی و مطالعۀ فراوان در این زمینه از شناخت خویشتن، رویارویی با واقعیات زندگی و لذت بردن از آن بازمانده‌اند.
این کتاب به شما می‌گوید که می‌توانید در هر شرایط و از هر کجا که هستید، بدون در نظر داشتن آنچه از سر گذرانده‌اید یا هر چه پیش رو دارید، درون لحظۀ بی‌همتا و جاودان حال گام بگذارید و با آن جاری شوید.
روش مطالعه: برمبنای پیشنهاد ناشر در آغاز کتاب، این نوشته‌ای‌ست که نمی‌توان آن را یکباره خواند و کنار گذاشت، بلکه باید آن را به صورت دوره‌ای خواند، به کلمات آن اندیشید و آنها را در تجارب زندگی به کار گرفت. با هر بار بازگشتن به مطالب «نیروی حال» می‌توان به عمق و معنای جدیدی از آن دست یافت. به این ترتیب پس از یک دور خواندن پیوستۀ کتاب؛ خوانش گسستۀ مطالبی را که بیش‌تر برای خواننده کاربرد دارد، پیشنهاد می‌کنیم. بی‌تردید انجام تمرینات مفید کتاب در حلقه‌های کتابخوانی و به شکل دسته‌جمعی بر کارایی آن می‌افزاید.


نویسنده: اکهارت تول
گوینده: مسیحا برزگر
مترجم: مسیحا برزگر
مدت زمان: 630 دقیقه
این مجموعه به صورت فایل صوتی mp3 می باشد که می توانید آن را روی کامپیوتر ،پلیر های خانگی و حتی موبایل خود گوش کنید.به همراه فایل pdf شامل خلاصه کتاب.
این کالا با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مجوز شماره 6226به صورت اورجینال عرضه شده و گارانتی دارد.



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

فروشنده: ملی ایران 6

قیمت: 9,100 تومان

 

روش خرید: برای خرید کتاب سخنگو: نیروی حال : راهنمای بیداری معنوی / اکهارت تول / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کتاب سخنگو: نیروی حال : راهنمای بیداری معنوی / اکهارت تول / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
 

 

محصولات مرتبط
         
کتاب صوتی فاطمه فاطمه است دکتر علی شریعتیسخنرانی استاد نقویان فاطمیه/اورجینالمجموعه آثار دکتر علی شریعتی متن قرآن کریم به ۳۶ زبان دنیا Quran in 36 Languages
    
کتاب صوتی فاطمه فاطمه است دکتر علی شریعتیسخنرانی استاد نقویان فاطمیه/اورجینالمجموعه آثار دکتر علی شریعتی متن قرآن کریم به ۳۶ زبان دنیا Quran in 36 Languages
    
6,500 تومانخرید کتاب صوتی فاطمه فاطمه است دکتر علی شریعتی12,000 تومانخرید سخنرانی استاد نقویان فاطمیه/اورجینال7,800 تومانخرید مجموعه آثار دکتر علی شریعتی 9,800 تومانخرید متن قرآن کریم به ۳۶ زبان دنیا Quran in 36 Languages
    
    
         
طب اسلامی . عوامل تنگی رزق . آشتی با خدا (مهدی دانشمند) / اورجینالDVD منتخب بهترین سخنرانیهای دکتر علی شریعتی /اورجینالمجموعه سخنرانیهای مرحوم شیخ احمد کافی /اورجینالتوضیح المسائل آیت الله مکارم شیرازی/اورجینال
    
طب اسلامی . عوامل تنگی رزق . آشتی با خدا (مهدی دانشمند) / اورجینالDVD منتخب بهترین سخنرانیهای دکتر علی شریعتی /اورجینالمجموعه سخنرانیهای مرحوم شیخ احمد کافی /اورجینالتوضیح المسائل آیت الله مکارم شیرازی/اورجینال
    
8,000 تومانخرید طب اسلامی . عوامل تنگی رزق . آشتی با خدا (مهدی دانشمند) / اورجینالDVD 8,000 تومانخرید منتخب بهترین سخنرانیهای دکتر علی شریعتی /اورجینال13,800 تومانخرید مجموعه سخنرانیهای مرحوم شیخ احمد کافی /اورجینال12,500 تومانخرید توضیح المسائل آیت الله مکارم شیرازی/اورجینال
    
    
 

 

توجه: بیش از 1000 فروشنده عضو سیستم ایران مارکت سنتر محصولات خود را در این سایت عرضه میکنند و خریداران میتوانند ضمن مقایسه محصولات در محیطی رقابتی، خریدی بهتر و ارزانتر داشته باشند. فروشندگانی که کیفیت و پشتیبانی محصولات خود را رعایت نکنند، از سایت حذف میشوند.

 

ایران مارکت سنتر
 
نازترین جدید ترین و بروز ترین ها را از ما بخواهید...
ما را در سایت نازترین جدید ترین و بروز ترین ها را از ما بخواهید دنبال می کنید

برچسب : کتاب سخنگو, نیروی حال , راهنمای بیداری معنوی , اکهارت تول , اورجینال, نویسنده : جمشید i123 بازدید : 1084 تاريخ : چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت: 1:20